2009. szeptember 15., kedd

EEK!


Elkészült az én "szélesszájúkisbékám" is:-))
Hát ahogy látom ez a Lizzie Kate SAL kicsit érdekesnek és problémásnak is ígérkezik...
-melcsilla-nem fér ki az anyagra, az elején én is féltem, de találomra vágtam, meg szemre,
-teca-világítós fehéret használ-ez nekem is bejönne, feltéve ha kapok még ilyen cérnát ( a szellemet varrnám vele ilyenre,
-judit- külön blokkokat varr, egyedi lesz,
-jómagam-hát én nagy bajban vagyok!!!EZÚTON KÉRNÉM IS A SEGÍTSÉGETEKET!!-ugyanis a mobilreck-em tegnap tönkrement és a SAL utolsó 6 eleme vele együtt elveszett a süllyesztőben:-((( Kérlek akik megszánna és átküldené nekem nagyon megköszönném, ide:
kissanettka@gmail.com
Nagyon hálás lennék! Még a creepy-t meg tudom varrni, de aztán a többi mintám elveszett sajna:-(

3 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon köszönöm, várni fogom!!!

    VálaszTörlés
  2. Tök jó a béka:)) Hát igen, ahányan, annyiféléék vagyunk, de szerintem tök jó, mindegyikünké más és más:))

    VálaszTörlés